sweet memories

Oooh ♥ Det är helg och allt är bara så himla bra. Nu äre världens finaste väder och jag är på topp. Om någon timma styrs Sushi på Eastwest och sedan lite vin  på örebrofesten med Malin. Mysig kväll! igår vart det massa shoppping på stan efter jobbet och sen middag hos sabina med tjejerna från klassen. Hur bra som helst! Bilder från det kommer.


image586
image587



Sitter hemma och lyssnar på lite låtar från våren som gick och jag får rysningar, jag längtar inte tillbaks för jag mår så bra nu, MEN det är sjukt hur ens liv kan förändras så snabbt och ta så sjuka vändningar. När jag hörde Markoolio och Linda Bengtzing med "Värsta schlagern" så kom jag direkt att tänka på alla kvällar på kåren jag spenderade med josse och olika vänner. Alla dessa kårennätter, det var ju inte längesen! Det vart många fina fredagar där från mars-maj. Om några helger så ska jag och sanna till min stuga vilketi nnebär utgång i både oskarshamn och kalmar. Då får jag träffa oskarsham. (Han kallas så.. mattias egentligen) och vi har inte träffats sen sista kårenkvällen så de blir hur kul som helst : )


(Hur hade den här sommaren sett ut om jag valt annorlunda? Om jag inte kommit till insikt? Hade den någonsin kunnat bli så bra som de här jag lever nu? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback