Shes got a plan

Nu har jag en plan
, man måste ha en plan sägs det. Och min är hemlig. Men det är så skönt ska ni veta, att hur den här sommarn än slutar så kan jag bara dra sen om det inte blev som jag ville. Jag fattar faktiskt inte att jag ska flytta snart. Jag ska flytta ifrån allt och vill jag inte ha något kvar här hemma så behöver jag inte det förutom min familj. Jag kan lämna allt. Så blir det inte hoppas jag.. men jag kan. Det är stört.

image548


En anledning till att det blir skönt att är att det är jobbigt när människor förändras på ett sätt man har svårt att ta. Någon man känner utan och innan går helt plötsligt och blir ngn helt annan & beter sig som om man aldrig känt varandra. Det är stört och jag vill inte se på, jag vill inte se processen och förändringen. nejtack!


"Well Im a dog and I feel dirty dirty dirty baby." / Mustasch
Min favorit just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback