Mr Brightside

Jomen man skulle kunna kalla mig ganska jättejättetrött/död. Skyll dig själv dumma flicka skulle man också kunna säga. Det blev en såndär 3 ½ timmas natt inatt och det känns jättemycket. Sen är det ju iofs så att jobbet har kaffemaskin som är gratis vilket innebär den lilla energi jag har beror på koffein som även gör mig skakis. Det är bara att bita ihop.. 1 ½ timma kvar.


Det blev Insideman igår kväll och den var lika bra som jag hade hoppats och trott.
Fick även mat lagad åt mig och trots att jag planerat att jobba lite hemma efter filmen,
så blev det visst inte så. huh?Imorgon äre fredag och det ska bli sjukt skönt med helg.
Det blir största festhelgen på länge ser det ut som men självklart vill man ju visa upp ÖREBROS
Heta ( ? ) uteliv. Ja, vi får visa de lilla vi har.


image557




Now they're going to bed
And my stomach is sick
And it's all in my head
But she's touching his chest now
He takes off her dress now


(Mr brightside - The killers.
Fortfarande så sjukt bra.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback