men, en lista då.

SENASTE. . .

biltur: hampus skjutsa mig och matilda till stan
kyss: jadu? : ) natten tills tisdags, namn : hemligt.
film sedd: Hjalmars bästa, igår hos matilda
dryck förtärd: vatten
mat äten: lasagne
telefonsamtal: mami
skiva spelad: skiva? måste ha varit : David and the citizens
irritation: tågresan utan musik


JAG. . .


vill ha: ha fint väder och en bra jobbvecka som går som jag vill
borde: sova nu
önskar: det ska bli som jag hoppas
hatar: ovisshet
är rädd för: spöken såkart
hör: Takida - Evil eye
undrar: om jag ska ringa ngn? Så att jag blir trött
ångrar: faktiskt ingenting just nu.
älskar: Att sova. Livet, just nu är det mesta bra.  
sjunger: haha, jämt? vilken fråga.
gråter: Alla filmer och serier som antingen är för fina eller för sorgliga
har en dagbok: Jag skrev konstant under högstadiet men jag skriver inte nu
gillar att laga mat: HA! vilket skämt. jag hatar det.
har en hemlighet jag inte delat med någon: ja. det har jag verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback