Helgen närmar sig

Jomen dagen har ju börjat bra?

Fil till lunch, de är följden av att nästan försova sig på morgonen och inte hinna ta fram mat ur frysen eller rent ut sagt GLÖMMA det. Det spöregnade ute när jag vaknade och jag tänkte att jag bara ligger här fem minuter till, snoosa lite bara. Men alarmet ringde inte. Hade dock tur som fick skjuts till tåget, väl där hade jag däremot inga pengar så jag kunde inte åka tåg. Kära pappa fick hämta mig, så de blev att vila lite på station ngn timma. Jag kan säga att de e inte rusningstrafik på tåg till Laxå.

image584

Men förövrigt har dagen varit bra, trött för att jag somna jävligt sent inatt. Men lugnt på jobbet och planerna över kvällen gör mig glad. Grillmys hos Sabina med tjejerna från klassen mfl. ska bli riktigt fint. Mysigt att träffa alla, de flesta vill nog styra utgång sen men jag är tveksam då fanny som kommit hem nu ska ut imorrn innan hon drar vidare på sina små äventyr ♥  Är så glad att hon är hemma.



"Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness that most frightens us. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback