Dance with me honey

image585

Step up - mitt och sannas val av film igår eftermiddag

Jag som är galen i dansfilmer är också otroligt skeptisk till alla nya som produceras med jämna mellanrum, många har en tendens att bli "to much" och framför för mycket Dirty-dancing-koncept. Men den här gjorde mig så himla glad. Otroliga dansare, framför allt manliga huvudrollen (Channing Tatum) som också är bland det snyggaste jag sett. Vilken jävla kille! Hursom, jag rekomenderar filmen skarpt då den inte alls är så uppenbart "vill-vara" som de flesta vi fått se sista tiden.



Mina bästa dansfilmer genom tiderna

1. Dirty dancing, (Outstanding trots lite lame story)
2. Fame
3. Step up
4. Save the last dance
5. Honey




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej doll! kollade film igår när du ringde...sen blev de så sent. Vad har du för dig? Skojigt på jobbet...? kan väl höra något ikväll!? Miss you!
Puss

2007-07-27 @ 13:00:38
Postat av: Tilly

Jäklar mitt namn kom ju inte med på förra...

Postat av: Anonym

a sha! skulle bara säga att självklart såg jag rent med musikallinjen! GRYMT! visst va det du som sjöng marks mamma? på telefonsvararn? puss

2007-07-28 @ 11:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback