crying her heart out

Mysig dag och mysig helg
. Känslan börjar dock övergå till söndagsångest som vanligt. Helgens bästa var sushi igår kväll med Daniel på East West sushi. Malin joinade oss när vi var klara och vi satt kvar och prata ett bra tag.
Helgen över lag har varit bra och nu äre bra två små veckor tills jag har jobbat klart.. gud låt dom gå fort.


Har bölat för flera veckor framåt idag också. Skulle börja städa mitt rum men insåg att det var dags att jag istället började packa för flytten. Så det tog jag tag i, tog fram allt som ska med i flytten och slängde både kläder och grejjer jag inte har tänkt ta med eller har användning för. Nu är mitt rum stort sett tomt, det var sorgligt. Och det kom upp så mycket minnen, och så mycket tankar - så jag bölade lite under tiden.. men, det känns bra. Jag måste bort.



image604


Efter några timmar drog jag mig upp mot stan och tog med mig fika för att få thee hos malin och stephan. Det blev mycket prat och mycket frustration inför framtiden. Det är mycket som känns otäckt just nu. Ska man bara lämna allt? Ikväll blev det mys med elin och Carro, dom bjöd mig på mumsig mat hos elin och jag styrde med mig "Step up" som dom självklart var tvugna att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback