Älskade huvudstad

Nyvaken med Fall out boy på stereon, "Sugar we´re going down" är min favorit. Vädret är kasst idag med, vafan äre för fel på den här sommaren egentligen? Jag vill ju kunna sola på helgerna när jag väl är ledig. Idag blir det som jag tidigare berättat sthlm och sedan uppsala. Spänd för att se lägenheten. Jag har 3 timmar att strosa runt själv på stan så jag tänkte åka och kolla runt lite i området jag ska bo i. Sedan blire tåg till matilda. MYYYYS!


image510

Igår kväll var utgång tänkt, eller iaf en sväng på MM för att ta en öl och vara lite social. Men när jag kommit hem från Lotta kändes allt plötsligt så himla meningslöst när regnet öste ned. SÅ efter att ha avstyrt allt blev det att sitta på altanen med familjen och bara mysa & prata. Tror jag somna elva? Behövde de här 12 timmarna av sömn tydligen.

3 ½ dag.

Sanna och jag kanske förövrigt drar en Kalmar om några helger.
Hehe, det kan ju bli ruskigt spännande. Men vad gör man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback