waste

FÖR ELLER EMOT:
långdistansförhållanden: Inte när man är 15 år som jag var iaf.
utnyttja någon: Emot. Men jag kan inte säga att jag inte varit där.
självmord: Hur kan vara för eller emot? Det är väl inge bra men är man psykiskt sjuk så går det ju ibland inte att stoppa.Döda någon: EH EMOT? Ja.
teenage smoking: vad säger man lixom? Ngn gång ibland är ok.
att använda droger: emot.
sex före äktenskapet: för
köra onykter: absolut emot
förhållande mellan homosexuella: självklart FÖR.

ANTAL:
gånger du har varit kär: 3 ggr skulle jag nog säga, men förälskad allt för många gånger.
gånger ditt hjärta har brustit: på grund av kärlek? 2. men man repar sig snabbare än vad man trott.
hjärtan som brustit pga dig: 1 kanske? Jag har varit riktigt liten, dum och naiv.
killar du har kysst: men gud, ska man räkna sådant? Slampa?
tjejer du har kysst: 5-6?
personer från grundskolan du har kontakt med: ett tiotal +
gånger ditt namn har varit med i tidningen: 5-10 ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback