två listor i rad? hopplösa tjej

DAGENS:
Klädsel:
Lee stuprör, grå kofta.
Frisyr: Högt uppsatt knut.
Låt: Som jag ser dig – Mr P & josefine
Tv: Har inte tittat på tv idag.
Vill ha: Pengar! Och en skön känsla i magen. Den har inte infunnit sig än.


SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
JAG!
Såg dig gråta: Dom i skolan, typ. Elin, hanna och emelie förra torsdagen
Fick dig att gråta: Alla jävla cplärare och min egen prestigeångest
Fick dig att börja skratta: Chrille över msn
Du gick på bio med: Pappa
Skickade ett e-mail till dig: En kommunman ang. min lön
Skickade ett SMS till dig: Andrea
Skickade ett lunarinlägg till dig: Men gud, de var förlänge.

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det:
Ohja.
Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja flera ggr, drömmer ofta sanndrömmar

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
Döden och att bli lämnad ensam
Vart vill du gifta dig: I en kyrka. offcource
Vem hatar du verkligen: Även om jag säger de ibland så gör jag nog inte de.
Varit kär: Ja


DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej. Bara några småtårar som inte räknas.
Köpt någonting: Ja, en klänning.
Varit sjuk: är toksjuk nu, har tappat rösten.
Sjungit: Hela hela tiden
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Träffat någon ny: person, ja – massa nya härliga igår
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kissed someone: Ja
Ätit: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback