"Som jag ser dig"

Okej, såhär går det alltså. Jag har tappat rösten helt. Skyll dig själv dumma flicka.Gårdagens fel. Men vilken härlig kväll. Först massa mys med flickorna hos elin, åt god mat och förfestade. Sen blev det klaras och efter några timmar där drog jag och andéa vidare till Babar. Det var dock ingen höjdare men vi träffa några trevliga och jag hamna visst på efterfest (som aldrig blev fest) vid universitetsbostäderna. hemma vid halv fyra imorse och har sovit tills nu. sista utgången på tre veckor :) på svensk mark iaf. de tackar vi för.

igår var ett underbart exempel på att - stil går före ålder :>
sånt gillar vi skarpt.


"För kan du se mig som jag ser dig, och vill du vá med mig som jag vill vá med dig.
Så snälla ta på mig, och ge mig din hand. För jag ska göra allt för att det här ska bli sant."

47156-266

lägger upp bilderna från igår sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback