sneakers-drömmar


dagens hetaste : Siennas flyg-outfit.


47156-331

fikat ikväll. på bara vara.
mycket trevligt. :) jag gillar verkligen
inte snön som kommit, de är bara äckelblask ju!

helgen som kommer är välbehövd.
myskväll. vs klaras imorrn
vi får se vad som vinner.
klaras med tjejerna är lockande :)

Varit hos syon på skolan idag.
Givande möte. Jag är nöjd med betygen.
Vi gjorde en 4-i-topplista på vad jag vill komma
in på. Några år kvar men iaf :) ska ju inte plugga direkt.
Först blire troligtvis kulturama.
  1. Socionom
  2. Journalistlinjen/journalisthögskolan (you wish.?)
  3. Beteendevetar-linjen
  4. Juristlinjen


Skulle vilja ha ett par söta enkla sneakers att powerwalka i
i vår. det skulle vara kanonfint. Admit you want me to have them? :)



47156-332



aktuellt :

mexico om 16 dagar, (weyweywey!)
18årsfest lördag
Plugga sönder mig själv söndag. (lockande? nej.)
fika fika fika fika.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback