one more kiss, and I tell what you miss.

47156-335

snodde lite pics ifrån martins blogg.
han är i österike och åker bräda en
obestämd tid framåt. de ser inte helt
fel ut va? fuskit. Sköt dig & kom hel igen vilde!

47156-336

varit duktig och pluggat bra idag.
var ute och gick förut och tusan vad
det blåste. hihi, stormen heter förövrigt
btw. Per och det är ganska sådär jättekul tycker jag ;)
min alldeles egna storm.


jag mår väldigt väldigt bra just nu.
två veckor och sen blir allt tokbra.
och ändå är jag som jag är, kan inte
låta bli att sakna lite grann. aldrig kan
det vara helt bra. skärpning emmis!


"Honey why you calling so late?
Its kind of hard to talk right now.
Honey why are you crying is everything okey?
I got to whisper cause I cant be to loud.

I guess we never really moved on.
Its really good to hear your voice
saying my name, and its sounds so sweet.
Coming from the lips of an
angel".

Har varit favoriten på Mp3n sen
i slutet av november nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback