Mexico , my love

Hoppar in och skriver snabbt som tusan. Tiden pa datorn jag betalt for rinner ut.
Allt ar jattebra har. Jag skojar inte nar jag sager att hotellet ar det lyxigaste jag sett i hela mitt liv. Det ar sa otroligt stort, och har sjukt manga pooler. Det ligger precis pa stranden och har jattemanga aktiviteter. T.ex. idag blire danslektioner och spanskalektioner pa stranden :) de e nice. per ar i himmelriket eftersom vi har all inclusive och far ata/dricka hur mycket som helst! och buffeerna ar flera vaningar stora med hur mkt mat som helst. Frukosten tog jag om 5 ggr ;) de ni! de e inte likt mig.


Lordag blire bada med delfiner! Ocksa sjukt bra.
Fredag snorkling och dykning.

Men trots allt det fantastiska sa kanns det konstigt att inte ha koll pa vad som hander hemma hos er. Missar jag mycket nu? tank att man aldrig ska kunna slappna av va? sjukt. For er vetskap ligger jag 7 timmar efter i tiden, dvs. nar Olof ringde mig imorse 06.30 (klockan var ett hos er!) sa sov jag fint nar han bara ville ha hjalp av mig att prata in pa hans jobbs telefonsvarare. han tycke jag hade bra telefonrost :)
jag ba - hm.. ja jag kan vakna forst och sen kan vi ta de nar jag e hemma igen, vad sags om trettonde?


"....You already know"

Kommentarer
Postat av: emma

hej babe! fan va kul d var o prata alla fyra åp telefon i dag ;) hehe :) ni får sola o bada o tat riktigt lugnt nu o vila upp er för d e ni värda! skönt att höra att ni har det bra :D här hemma missar ni inte så mkt! men ja håller dig uppdaterad, men förösk o koppla av nu babe! puss puss!!

2007-01-30 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback