kroppsfrågor /

· Vad tycker du om din kropp?
- Jobbar på att gå upp i vikt. Är på tok för smal, men jag är medveten om det iaf.
Förövrigt inga fel på kroppen. Tycker om många delar :>

· Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur skulle du förändra det?
Som sagt, vikten. gå upp 8 kg skulle vara på sin plats.

· Vad är du mest nöjd med på din kropp?
ögon och mun.

· Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha för en dag, och varför?
Jessica Alba har en lagom vältränad kropp, i shysst size :)

frågorna är ifrån
tjejsnack


47156-327

Kommentarer
Postat av: Marte

tja! ja här aks de för fullt, svarar här pa din komentar.. e de rätt?! ;P har just vare i bakcne o akt, körde själv idag o de va riktigt gött.. de andra lökarna vila! =) kan ta ett par repor at dej i morn da.. nu ska jag dra, sitter pa ett internet cafe men har inte min dator sa kan inte uppdatera bloggen me bilder sa jag skiter i´t! hade gött!" kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback