kort liv.

"Min ungdom kommer aldrig igen. Jag har så mycket förstånd att förlora än
Så jag lovar dig inget, min käraste vän. Det är ett kort liv"



Familjemiddag hemma, jag flyr uppåt mitt rum.
Degkväll igår med pappi, bara bara bara deg.
Jag har lite resfeber, ständigt denna rädsla
samma dag som man ska resa =/ jag ser
typ löpsedlarna framför mig, som om det
redan var klart att det skulle hända ngt med planet.
Mammi och jag funderar på att ta oss ett glas vin
innan vi går på planet sådär vid frukosttid imorgon bitti.
Hihi jag drog en aquatini när jag och per
flög till turkiet i somras, vid typ 06.00.

47156-305
en gammal bild på mig och andrea.
som förövrigt förgyllde min kväll i fredags :)
andrea alltså. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback