kom ihåg mig

47156-295

lars winnerbäck. jag säger då det.
sjukligt. jag är dum som sätter på hans musik
idag när jag vet att jag år efter år är lite små-
nedstämd den 1a januari. det känns lixom på
något sorgligt. jag är dum, jag vet.

hittade världens finaste version av "Kom ihåg mig"
på youtube, den får ni inte missa.
ljuvliga ljuvliga sång ♥



nyårsafton igår då.
först trerättermiddag med älskling.
det var finast på hela kvällen.
sen blev det fest med tjejerna hos någon
typ på stan. jag var för en gångs skull
den som tog hand om alla och
som höll på stadig och stabil.
Efter att ha firat tolvslaget vid slottet
som alla andra år så anmälde jag och per
oss frivilligt som fyllechaffisar, vilket innebar
att vi åkte runt enda tills 04.00 inatt.
men det är okej. idag har jag hjälpt per att flytta.
världens finaste lägenhet. indeed.



förövrigt. jag har fått veta att per stör sig ordentligt på att jag skriver t.ex. "pardey" och "Oh my gosh"
alltså mina icke svenska uttryck. och jag tycker jag är så fruktansvärt roligt. vi får se vad det
resulterar i. hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback