hola honey

andra dagen. Fortfarande ar allt sjukt bra har. Pratade med ngn pa babar igar kvall dar hemma och jag insag att det borjade gro ett litet festsug i mig. Men babar finns kvar och det gor ocksa folket. Ringde elin och fanny idag, prata med emma igar : ) sjukt behov man har av vannerna. men dom sa att de regna och de gjorde mig pa ruskigt bra humor.

Idag har jag bara glassat vid poolen. Tog en danslektion forut, Marenge. Har inte dansat det sedan sjuan sa de var sjukt kul. Alla ar so otroligt gulliga och goa har, mexicanarna e fantastiska. Amerikanerna som ar majoritet har ar daremot frutansvart jobbiga och konstant onyktra, men jag overlever : )


"Honey why you calling me so late?
Its kind of hard to talk right now.

its funny that you calling me,
and yes I have dreamt of you to".


jag lovar. bilder kommer upp imorrn.
jag har grejjat sladden till mobilen
sa ni ska nog fa se allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback