babes out in the night

47156-333
babsen, på klaras annandagen. mina snyggingar de där
jag & carro taggar järnet för kvällen.

här är kvällens spellista för min del
  • Bjud på en dans - zacke
  • Ready for love - cascada
  • Kom igen - FFL
  • Move your hands up - clubraiders
  • Love dont let me go - David Guetta
  • Som jag ser dig - Mr. P feat Josefine

  • Kommentarer
    Postat av: Jenny

    Annandagen var en kul dag det =) hihi.. hoppas att du får det kul ikväll ! =) Puss

    Postat av: Alvan

    Heta ni var igår !
    Elin kände inte ens igen dig under luvan. Haha. Vard et roligt då?
    Du hur gör man om man vill ha en annan bakgrund på bloggen, alltså någon bild eller liknande inta dom som redan finns?

    Pusspuss

    2007-01-13 @ 11:54:03
    URL: http://avla.blogg.se
    Postat av: Alva

    Snygga ni var igår ! Elin kände inte ens igen dig under luvan haha.
    Hade ni kul? Du hur gör man om man vill byta bakgrund på bloggen till en egen?

    Pusspuss

    2007-01-13 @ 11:55:41
    URL: http://avla.blogg.se
    Postat av: Alva

    Snygga ni var igår ! Elin kände inte ens igen dig under luvan haha.
    Hade ni kul? Du hur gör man om man vill byta bakgrund på bloggen till en egen?

    Pusspuss

    2007-01-13 @ 12:03:47
    URL: http://avla.blogg.se
    Postat av: Alva

    Haha oj datan va mongo så du fick 500 kommentarer som är likadana !

    2007-01-13 @ 12:05:56

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback