such a lovley weekend.

Helt tokbra helg. Det var längesen jag hade så roligt faktiskt. Här kommer en fin liten resumé :



Började ju som sagt fredagen med en fet shoppingrunda, sådana gillar vi ju skarpt. Sen hem för att fixa lite inför kvällen. Vid sju anlände jag hos caroline, andrea dök upp lite senare och vi började tagga lite lätt.  Drog till Bryggan på Campusområdet och drack några smirnof innan vi gick vidare till KÅREN. Det var verkligen mitt typ av ställe : ) Massa dans och massa härligt folk. Men andrea och carro ville som lovat vidare till klaras och jag hängde på, vi styrde en taxi och var där 00.30 : ) Jag var inte taggad längre så vid 01.00 drog jag hem till per och käkade lite, sedan drog jag en taxi till efterfest på universitetsområdet med några jag hängt med på kåren. Var väl hemma 03.30.

Igår ringde jag jenny vid lunchtiden och tyckte vi skulle styra en liten utgång eftersom det vankades härlig förfest hos david. Hon var på och även Malin så vi styrde hos henne vid 19.00 efter att jag fått sova av det värsta av hangoovern. Anlände hos david vid 20.00 och där träffa vi massa roligt folk. Sjukt rolig förfest faktiskt! Klaras styrdes framåt 00.00 tiden och när mcdonalds och burgerking avverkats vid 02.30 blev det taxi till david med tvspel och efterfest. Anlände till pers säng 04.00 imorse : ) toppenkväll!






Just nu vill jag bara få ta studenten! Få byta stad och träffa nytt folk. Visst kan det bli tufft med flytt men när man ändå ska plugga träffar man ju massa roligt folk snabbt : ) Avis på alla dom som bor på campus, dom verkar ha himla roligt. Så fint att alla bor på samma område ju!



"Do you know what its like, when its wrong? But it feels so right?""




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback