soffmys.

lets dance i soffan i sverige, mysyxor och tjock tröja. om vi bortser från magvärken och ett uteblivet krogbesök så är det faktiskt fint att vara hemma. som sagt var det planerat att jag och emma skulle riva klaras ikväll men min mage sa ifrån (de lät groteskt.. huah) så jag fick acceptera och stanna hemma. Jag var ju ute i tisdags på babar med elin, carro, alva och elina så det är ok. jag blir frisk tills löning : )


ska berätta lite om hur veckan har varit sedan i tisdags när jag landade i kalla och ruggiga sverige igen.
Landade på arlanda 12.15 efter 15 timmar i planet som var allt annat än bekväma. Umgicks med pappa dom första timmarna i örebro och sov en av dom i soffan för att fixa dygnsrytmen. Hade då nästan varit vaken i ett & ett halvt dygn. Vid niotioden anlände jag till elins lägenhet där det var förfest för fulla muggar och efter några rena shotar (brist av groggvirke) begav vi oss alla till babar som var över förväntan. Massa härligt folk och jag var visst i farten med bankomatkortet... eh vad gör de? Så vi hade trevligt : ) jag anlände hem till caroline 02.30 där jag skulle få sova. det var skönt med sovmorgon på onsdagen så vi gick inte upp förens 09.30, de tackar vi för.

onsdagen, alla hjärtans dag. jag och per tänkte inte fira ngt speciellt eftersom vi umgåtts 16 dagar & nätter i rad men efter att jag sjungt nationalsången för 2500 personer på örebrohockeymatchen så hamnade jag hos per iaf. jag vill väl inte sova ensam på alla ♥ dag heller! torsdagen vaknar jag med magkatarrvärk vilket gjorde mig galen. ska jag bli dålig igen? tydligen. för här är jag.



jag tycker de e skönt att vara hemma.
jobba och tjäna massa pengar i veckan.
plugga massa och sova, och så bli frisk förstås.


"jag vill bara bara älska dig.
jag vill bara bara spöa dig.
jag vill bara bara dricka varm choklad".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback