shoppinglycka

oj jag ar sa glad! Vi var inne i Play del carmen igar, en ganska stor stad. och jag shoppade! Forstar ni lyckan nar jag kom in i forsta affaren och hade kunnat kopt i stort sett allt som fanns dar inne! Sjukt.
Igar blev det iaf en BH och tva klanningar. En gra halvlang klanning med halterneckband och en babydoll-klanning till knana, tubform. sa himla fina. Sen hitta jag massa fina partylinnen men det far jag kopa imorrn : ) lyckalyckalycka. tank vad lite shopping kan gora. per kopte varldens snyggaste dieselskjorta. ♥



idag ska vi till en paradisstrand. det blir fint.
det blev bra vader igar iaf. det blir det alltid har.
man kan vakna med sporegn och sen are stralande
sol efter en timma.



forovrigt hatar jag nar folk ringer fran skyddat nr.
jag vill ju veta vem de var! 05.00 ringde den sa jag antar
att det var ngn som inte fattat vart jag haller hus ngnstans :)

IKVALL are fest. fest fest fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback