lycklig, lyckligast?




men är det lagligt att vara såhär glad? 1700 MER i lön än vad jag räknat med. CHOCK! jag blev så glad. Det kommer så rätt. Så nu efter att ha betalat räkningar och placerat lite på sparkontot har jag handlat vårkläder så de står härliga till. Jag är så lycklig : ) och ikväll äre fest. fest fest fest. Först middag ute med familjen, sen förfest hos carro i stan, sen Kåren och sen klaras framåt småtimmarna! vi ser till allas behov , hihi. Vi ska vara snyggast ikväll, så otroligt snygga. ♥

47156-266


Så dagens köp:
Klänning, Gina
Linne, Gina
Linne, MQ
Kofta, Vero Moda
Jacka, Vero moda
Tshirt/Top , Gina
Väska, Åhléns



(Har fotat allt så jag lägger upp det lite senare så ni får skåda!)



Kommentarer
Postat av: sabina

uh, att få massa mer pengar än vad man räknat med är GRYMT! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback