just as that.

vissa blir man inte klok pa.
vissa gar inte att tyda hur

mkt man an forsoker. jag kanske

ar likadan? jag forsoker inte ens.


sista dagen. precis fatt sista timmen av sol till solbrannan och ska snart ta en taxi med perky in till stan och handla de sista. nagra partylinnen och sadar : ) de tycker vi om. imorgon lamnar jag hotellet 12.00.
16.30 lamnar vi mexico och 11.15 kommer jag landa i sverige igen. jag har saknat min sang!




igar var en jattemysig dag.
vi at jattefin italiensk 4rattermiddag
pa kvallen och gick pa show efter det.
jag kommer sakna kvallarna har och vadret
forstas. jag kommer sakna mornarna da man
bara kan lagga sig vad stranden och sova lite
i solen och veta att hela dagen ligger framfor en!



sapbubblor.


Kommentarer
Postat av: Tilly

Hej, skönt att veta att det inte är några hard feelings. Åh din semester låter ju superhärlig, vill också vara i solen! (Avis...)Känns som om det var sjukt länge sen vi sågs...lite weird faktiskt.Vi va ju lixom jämt förut!Kul att allt är bra mellan dig och Per?! Jo allt börjar så smått rulla framåt nu, antsällnings intervju som företagssäljare idag(nervis :S) Och jag och Henrik känns bra. Svårt att förklara allt såhär. Kanske en shopping/fika i Sthlm inom en snar framtid? Skulle va jättemysigt. Har förstått att ni åker hem idag, båda skönt och ledsamt va? Hm, har faktiskt inte kollat upp DVD från Robbie Konserten, finns lite små klipp på Youtube, men bad quality. Kanske värt att kolla upp, man vill ju lixom ha den! Hoppas att jag kommer kunna blogga i veckan (ska på konference i Sthlm) Massa kramisar, trevlig resa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback