I will make it work

Undrar starkt vem som skrev kommentaren längre ned ang. sommarförfesterna hos mig : ) glömde ju att skriva namn. Hursom så känner jag ju likadant! Ge mig sommar nu lixom! Snön utanför är inge charmig.


En jättebra dag har det varit idag iaf, trots snön och kylan som driver mig till vansinne på mornarna. Imorgon börjar jag inte förens elva och de e fint men jag ska sova ute hos pappsen så de blir ingen vidare sovmorgon för de =/ lunchkonsert 11.30 med våra egna låtar : ) är nöjd med gabbes och min. Förövrigt sätta mig ett bra tag på körskolan imorgon också, måste måste ju! Sen äre älskade sånglektion :) det har jag längtat tills. Ska även leta balklänning i veckan ! Den här under är så söt, från One tree hill. ♥


47156-320

fick i uppgift att skriva en ny låttext idag.
eh. ja inge problem, inspiration har jag så de räcker.




Vers. 1
Hurts to know I cant reach you ,
so damn hard not knowing how you feel.
And it hurts most, not to call you,
the way we spooked each night before I went to sleep.

Do you still remember or have you repressed?
I use to say that everything will be alright.
Im so sorry honey that I was wrong.
Sorry I didnt made it.


REF:
Is it to late to beg for the last dance?
I want you to hold me like you did all thoose nights.
Is it to late to give my excuses ? Im just silly to think I have a chance.
But dance with me, dance with me. I promise I´ll make it work.

Vers. 2
Please dont leave me like this
February seems so lonley without you.
Everything went so cold right now.
Whos the one you´re gonna miss?

Are you aware of what you´ve done to me?
Do you even care, do you even care?
Cant see this is over, cant see it at all
Are we done? Have we crossed the line?



























Kommentarer
Postat av: Tilly

Har du skrivit låten själv? Den var hur fin som helst, men helst vill jag ju höra DIG sjunga den. Pussakram

Of Love Tilly

Postat av: Elina

Mer passande kunde inte en text vara i mitt liv just nu. Den var jätte fin Emma! Jag fällde en tår...eller två.. kan du inte sjunga för mig!?

2007-03-05 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback