en vecka

sadarja. nu har jag varit har i en vecka. det har gott fortare an vad jag trodde. Det betyder alltsa att imorrn are en vecka tills jag e hemma igen. Landar 11.15 den 13/2 pa arlanda. : ) horde av stephan pa msn att det har snoat hemma. det lat inge roligt alls faktiskt.


i veckan ska jag och perky gora parasailing. vet ni vad det ar? Det ar att man aker fastspand bakom en bat i fallskarm hogt uppe i luften over vattnet. jag ska bara vaga forst : ) men jag e tuff sa de gar. hihi. igar pa dagen var det en jattefull amerikan som voltade i poolen & skulle dyka , han slog i huvet i botten sa nar han kom upp till ytan blodde han i hela huvet. jattestort jack! jag blev typ tokig for ingen sag och han fatta knappt sjalv. asotackt !


har inte sa mkt att skriva. har glomt att beratta att nar vi var i colun och kolla pa pyramideerna och djungeln sa halsa vi pa en maya-indianfamilj och barnen var sa sota. alla fick lamna presenter om man ville till dom for man fick brod som mamman bakade. men jag hade ingen sa jag gav flickan i familjen mitt lyckoarmband som jag fatt av martin. (forlat martin) men hon behover det nog mer an jag. jattefattigt och elandigt var det. men hon blev sa glad. ♥ jag forklara att det hade fort lycka och tur med sig for mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback