Du hade tid.

"Jag vill ha dig här på riktigt inatt
Och suga liv ur din halspulsåder

Som du sa det kan vara svårt att bli riktigt nöjd
Det är så lätt att fantisera
Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen
Men mycket vill ha mera"



Lars Winnerbäck för hela slanten ikväll. Winnerbäck och Lasagne. Har precis kommit från bussen och trodde seriöst jag skulle svimma av hunger. Det blev en halv pastasallad på lunchen på jobbet eftersom jag inte kuna joina dom andra när dom käkade pizza pga. min jobbiga mage. Är inte helt bra än. KÄMPAR!


Har varit ute och gått med David.Trevligt : ) Det var kallt. jättekallt. Jobbade 09.00-16.00 idag, spelat in 10 avsnitt av Backyardigans. Spännande serie det där, ... inte. Men pengarna är bra som kommer till helgen iaf. Dom är välbehövda. Jag jobbar imorgon med, på kvällen blir det BABAR för fullt hus med tjejerna jag inte gått ut med på hur länge som helst. Blir fintfint det.


47156-295




Lars winnerbäck - Hugger i sten
Lars Winnerbäck - Du hade tid
K1- Adelaidaoa


"Hur ska jag gå hem när allt är såhär?
Jag vet du kommer att se på mig sådär
Och säga "Vad har du gjort ikväll? Och vad har du bestämt?
Du sa du behövde tid, du hade tid"

Du vet hur allt ska bli nu, allt är sagt, luften är ren
Allting blir precis som man förväntar sig
Du är ett glashus, och jag är en sten
Men det är du som försöker se igenom mig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback