Darling.

47156-372

Varit på bio med elin ikväll. Väldigt väldigt trevligt. Elin är bra biosällskap. Vi kommenterar oss igenom hela filmen, störande vadå? Vi började kvällen med att sätta oss i salong 6 när filmen var i 5an och undra varför i helvette filmen aldrig börja och varför de var tomt! Vi skratta lite och skämta om att de vore kul om vi hade gått fel. Tillslut insåg vi att, fan det hade vi ju. Gud vad vi garva!  vi smög in till femman och väl där började filmen ..


Det var längesen jag blev så berörd av en film. Den var så enkel, två paralellhistorier flöt ihop till en. Ingen krånglig handling men ändå så rörande. Så otroligt sevärd trots att den var väldigt annorlunda. Annorlunda på det sättet att språket användes på ett annat sätt än vad man är van vid. Allt var väldigt avskalat. Slutet var lika udda det. Udda men bra. Ni får se själva. Jag fick iaf en riktig upplevelse. Vi böla lite, jag och elin.



Jag ska ringa min morfar imorrn och säga att jag vill fika med han
. Ni kommer förstå varför.

Kommentarer
Postat av: Tilly

Iknow, det historian är så sjuk! hehe remember den där boken du köpte, den där man skulle fylla i tabbar & sånt? som vi fylleskrev i midsommras.Sjukkul!
Hum hum, ganska stor chans att jag är i Sthlm om två veckor, vet ej säkert...Men det vore ju toppen då med en latte & stor chokladmuffins, säger aldrig nej, mums! Angående ramarna så har jag fixat till det i min stilmall (har ingen aning om hur jag gjorde, satt och pillade lite en lååång kväll, typ ändra lite siffror och grejs) Men det måste ju funka att fixa såna i typ paint? Är lite avis på alla som har sportlov, vill också...Men men off idag till Sthlm och jobba på derar UF mässa, ska bli görskoj, klippningoch shopping står sen på schemat för helgen, något kul som händer i Örat? Hälsa så mycket till ALLA!Malin, Emma och tjejerna...
Massa pusskrams
Of Love Tilly


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback