beachparty.

beachparty ikvall. fetaste anlaggningen pa stranden och allt : ) ska bli sa tufft.
sen in till stan pa mambocafe, hetaste klubben har ! me like me like. alla dansar sjukt bra har. jag blir sa glad! Jag far ge per lite lektioner pa rummet innan vi drar ut. hihi.. esh, han klarar sig.


laste i jennys
blogg att hon, emma och malin kopt balklanningar nu. shiet, det maste jag med nar jag kommer hem. har sett jattemanga fina. vill inte alls ha den jag hade pa pers bal. nej, something new : )

Har precis fatt massage.
per har varit ute och dykt idag. astufft, fick se det pa film!
Jag ska bara njuta dom har sista dagarna. det kommer bli great.
fick veta igar att jag ar med i klaras referensgrupp . ar sa glad : )
 

"I can take seeing you with her.
Cause I know exactly what you`ll be."


pa tisdag blire babar.
jag lovar jag bjuder pa dansen dan har gangen.
"Kanske blir det oooh. kanske blir det ah".



Kommentarer
Postat av: Tilly

Hej Emma. Mexico, låter superskönt, hoppas ni har det bra? Där med familjen då eller? Hoppas att det är bra med er också och att S inte är för arg på mig, eller att någon annan inte heller är det för den delen. Saknar sommaren med alla tjejer...tack för den. Så tråkigt att det blev som det blev. Ska vara din blogg trogen jag också.
Kramar Of Tilly

Postat av: elin

Du, jag kan säga såhär; Du bjuder inte på dansen, DU BJUDER PÅ SPRITEN! Sådäså. ;)

2007-02-09 @ 20:35:24
URL: http://elinelin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback