Söder by night

Dåligt humör eller inte. Det är ändå helt fantastiskt mysigt att vandra ut genom porten en onsdagskväll som denna och det går runt hörnet för att mötas av ett RINGVÄGEN i full rörelse med massa människor överallt.

image808


Jag tog mig en promenad för att få lite luft och handla hem lite saker från ICA. Promenaden resulterade dock bara i vitaminbrus-tabletter (mitt beroende) och lite tops. Men iaf, de gjorde mig på så mycket bättre humör så nu äre POPCORN i sängen och en bra bok. Sen sova länge - 9 timmar per natt är min nya vana. SÅ SKÖNT!



(parantes. jag och simona har slagit vad om att sluta med godis fram tills jul. Den som loosar måste ge den andra x antal hundra , vi har inte bestämt summan än. HEJA HEJA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback