....sista måndagen

Måndag - den sista i sthlm på länge. Gårdagskvällen med glöggkväll hos Malou var toppen, nästan hela klassen var där och de var riktigt mysigt med julstämning. Idag har varit en seg dag, jag har i stort sett redan tagit lov.




Ikväll har jag umgåtts med sanna, fått en jättefin parfym i julklapp av henne ♥ Vi har pratat om synder och gamla dumheter från åren i Norra bro. VILKA BRUDAR! Iaf. sen har jag även stor/julstädat och ska strax diska. Imorgon har min paralellklass pubkväll som vi ska gå på, sen onsdag - då ska jag hem till örebro. HEM & sova med min babe.

image740

Btw. så är Fanny hemma och det är helt underbart. Hon ska iofs flytta till Göteborg till sin Per efter jul. MEN ÄNDÅ, hon är ju i sverige och nu kan jag ringa henne när jag vill. vi ska faktiskt gå på KENT hon och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback