Lördag 22/12

Alla julklappar är fixade, det är "dan före dan före dopparedan" och jag bara myser. Har sprungit på stan hela dagen och fixat , även hunnit med att träffa malin och stephan som jag inte sett sedan augusti. Blir mysigt att fira jul med dom.


Julafton blir lite "hattig" som vanligt men de har jag ju valt själv. Ska vakna hos Daniel på morgonen och vi byter julklappar då, sen efter frukost promenerar jag hem till huset och firar med mami, Lasse, William, Pygge och Morfar. Efter Kalle hämtar pappa mig och vi plockar upp Daniel för att sedan åka tillsammans med Gustav (min lillkusin) till Sandbergs där vi firar med Stephan & malin, Magnus och Marina och deras föräldrar. MYSMYS!


Justja, btw. Tack tjejer för en mysig middag på Efesos igår.
Har saknat er allihopa massor. ♥

Kommentarer
Postat av: Alva

Ohhh jag som också velat vara med på efesos, skiiiten! Vi måste ses nån gång så jag kan vara med =D.

2007-12-23 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback