Julklappar i örebro

Sitter på tåget till Örebro och ska uträtta lite saker. Blir tåget tillbaks imorgon bitti 06.20, den e fin den! På fredag sa jag tillbaks till örebro, så de blir endel tåg dagarna framöver. Men vadfan, de händer mkt i mitt liv iaf :) 



Bland annat ska jag handla julklappar i eftermiddag. något som kan tyckas knäppt när jag bor i en stad med ett utbud som e 1000 x så stort som Örebros. MEN , för mig är de skönt att handla i örebro - det finns allt som jag behöver och de går tusen gånger fortare än i sthlm. Så, de e bara en taktik för att vinna tid. SÅDÄSÅ! 

image812

Har förövrigt ingen jävla julkänsla alls. Sjung min första jullåt idag och de kändes bara dumt. FÖRSTÅR NI? Jag som brukar älska jullåtar och öva in dom i skolan eller med tjejerna från oktober. Lucia imorgon känns fånigt, idag skiner solen i sthlm och de är väl sisådär fem plusgrader. "Nuuuu äre juuuul igen, nu äre juuuuul igen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback