En lång lista


VAR BEFINNER DU DIG? Hemma hos Daniel
TILLSTÅND: Julmysig
I FICKORNA: Inget för stunden
VAD HÄNDER IKVÄLL: Filmkväll med pappa
VAD ÅT DU SENAST: Bakad potatis på stan, mummie!
Hur är du när du är packad? Dansig :)
Minnesluckor? nejnejnej
Har du någon gång blivit ombedd att gå från en krog? Nej inte.
Har du någon gång hamnat i en fyllecell eller liknande? Absolut inte


Anser du dig själv som snygg? En medelmåtta som har sina dagar
Har du varit kär? ja. 2 ggr ordentligt men annars lätt förälskad
Ditt längsta förhållande? 2 år och 4 månader
Är du en bra flick/pojkvän? Fråga Daniel. Men de tror och hoppas jag, försöker alltid.
Har någon varit otrogen mot dig? Ja, ´de verkar inte bättre.
Har någon varit otrogen med dig? Ja, vilket jävla svin. Jag visste inget.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Blir nog oftare uppraggad, jag raggar ju sällan.
Är du svårflörtad? Ja, väldigt. Dock, lätt charmad.


VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: The dread - takida
VAD VILL DU HA FÖR HÅRFÄRG: mörkbrunt som nu
VAD TYCKER DU OM ATT ÄTA: Tapas.
ÄR DU KÄR I NÅGON DU NÄMNT I DE TIDIGARE FRÅGORNA: Jag är väldigt kär i Daniel ja..
IDROTTAR DU: Dansar? promenarar? De blir friskis och streetdans i vår.
TYCKER DU OM ATT LIGGA PÅ STRANDEN OCH SOLA: I love it !
VAD HAR DU PÅ DIG IDAG: Mörka Leejeans, Vit stickad väst och svart tröja.ÄR DU ROMANTISK: ja, det tycker jag nog.
SENAST KÖPTA PRYL: Julklappar
KEPS ELLER MÖSSA: Mössa
KÄNGOR ELLER PUMPS: Pumps i så fall
HAR DU NÅGONSIN FÄRGAT DITT HÅR SVART: vad ska vi säga? 40 ggr?
SOMMAR ELLER VINTER:
Sommar, sommar, sommar
VAD TYCKER DU ÄR SNYGGT (på motsatta könet): Utstrålning, charm, stil och sen tycker jag det är fruktansvärt attraktivt med killar som står med båda fötterna på jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback