Walk in closet

09.27 och ännu en dag hemma. Mår inte bra för fem öre och vädret utanför är helt underbart. Dessutom kan jag verkligen känna hur mina pengar jag skulle ha tjänat försvinner sakta men säkert. DOCK blir augustilönen lika stor som väntat, de e bara september som blir drabbat. Snart återbesök hos doktorn och sedan tillbaks till soffan.



Igår styrdes stockholm med pappa då jag var tvungen att se lägenheten och få nyckeln... och jag skojar inte, jag har världens finaste lägenhet! Jag kommer trivas så himla hårt! Mitt rum är världens finaste och jag har verkligen en WALK IN COSET! hur jävla fabolous är inte det då? Nu kan jag gå in i min garderob, hihi : ) ´Nu är det först bara helgen i uppsala som kommer bli tokbra, och sedan har jag semester och flyttar. BYE BYE ÖRET.

image616


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback