sommarn som gick

Förlåt, ni kanske inte förstår mkt. Men det var bara så nödvändigt när klockan börjar bli promenaddags,Takida spelas på stereon, de faktiskt är mörkt ute dvs. det är höst och jag just insåg att sommaren 2007 skulle ha sett så jävla annorlunda ut om jag inte gått med emma på babar 5/8-2006 och om det inte funnits hitta.se




SÅ ja,
jag skulle vilja leva om den här sommaren - leva om varenda dag som gått. Jag skulle inte vilja ändra på något jag gjort, inte en enda sak. Så nöjd är jag och så bra har den här sommaren varit. Så glad är jag faktiskt.


Jag skulle betala mycket för att få tillbaks den.
Leva om midsommar (okej, jag skulle inte blivit SÅ dyng) leva om midsommardagen, leva om takidakonserten,
leva om 1/7, leva om promenaderna, leva om kvällen och natten 11/7 och alla dagar och nätter efter det. Fepp.

Curly Sue
Nixxon
29e mars
Kallakalla
Lovesick
Mr Brightside
Hey there Deliah
The dread
Unthil the sadness is gone
Ska vi leka
Vad är de för mode?
Dogwash






Fepp
Sämst
HA!

Kommentarer
Postat av: Tilly

Hey honey....! Hoppas allt gick bra igår med tatto? Tänkte på dig från tre tills jag gick hem vid fem...Rings ngonting så jag får veta hur det kändes. Pussa och Kram!

2007-08-21 @ 08:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback