So long

Nu börjar det närma sig, man brukar säga sakta men säkert - så är det fanimej inte. Ingenting går sakta, allt bara springer ifrån mig och jag har tusentals saker att göra och människor att träffa varje dag. Det är gråtmästerskap på Gläntävgen ska jag säga er, ena kvällen bölar mamma för att jag ska flytta och kvällen därpå är det jag som ligger med ansiktet nedåt i soffan. Bio igår kväll, Die hard 4 - jag brukar gilla dom filmerna, men de blev lite too much kändes de som.


Såhär ser kommande dagar ut

Onsdag (idag) - Lunch pappa, styra grejjer på stan, fika hos erik, Packa sista hos Pappa.
Torsdag - Packa sista hos mamma, fika med morfar, lasta hos pappa + sova hos daniel?
Fredag - Sovmorgon och sen 12.00 FLYTT
Lördag - Styra i lägenheten, hem till Öret på kvällen för att sedan kanske äta på indigo.
Söndag - ledigt?
Måndag - Örebro, hejdåmiddag med tjejerna hos mig
Tisdag - Örebro förmiddag, sthlm eftermiddag

image640

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback