makes my day

jag är glad ikväll, jag har haft en helt fantastisk dag i skolan med en tokbra workshop. Blev lite smånere ett tag på eftermiddagen när regnet kom och bussarna till stan strulade. Men ett telefonsamtal gjorde mig glad, eller snarare personen jag prata med. Sen tog jag en jättemysig fika med Sanna, en klasskompis ifrån umeå. Fikade på Waynes coffé och körde en snabbis "Lära-känna- varann-över-en-latte".


image666

"Its my work to non-fuck-you-up"
Helt fantastisk föreläsare idag som jobbat med massa grymma artister, typ Elvis Costello, Jeff Buckley, Aretha Franklin och Tom Wyatt. Han coacha oss om branschkunskap och massa annat nyttigt. Sen fick vi speeddejta alla i parallelklasserna och det är så otroligt mkt bra och duktigt folk på skolan så allt ska bli jätteroligt! imorgon styr jag Örebro igen, på torsdag får jag med mig elin till storstaden och fredag får vi se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback