Your arms are my castle



image419
 
på bilden : Jag och sabini, 13 år.
En såndär vanlig dag, bara bara vanlig. kvällen innehåller inget spännande heller, ska vara hemma med bror min då resterande familj inte är hemma - dock kanske josefine dyker upp för en fika på altan. det vore ju mysigt. En helg eller weekend i sommar måste bokas in snarast med tjejerna, vi åker nog till min stuga några nätter
och bara myser. Hela karlstadsgänget. Dricker goa drinkar, badar, grillar, åker båt, solar och går ut : ) oskarshamn för sjutton. förövrigt ser planerna för sommarn så otroligt nedlagda ut, jag måste bara spara spara spara tills hösten.

Kommentarer
Postat av: Jenny =)

Jaa, det måste vi verkligen boka in nu! låter ju super kul! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback