"What goes around comes around"

"Some dance to remember, some dance to forget"


image433

fin affish, eller hur? : ) Nu är allt igång ordentligt och det är både stressigt och underbart. Haft en bra dag från morgon tills nu iaf. Fick veta att jag får jobba måndag & tisdag nästa vecka också vilket är guld för min ekonomi.

Ikväll blire lyssna på John Mayers skiva som john så snällt lånat ut till mig. Tänkte ta ett bad och skriva klart ett arbete också. Jag är väldigt duktig just nu, faktiskt. Haft ett kanonmöte på java med nöjesgruppen på skolan ikväll.
Det var skönt att träffa emma, prata av sig det viktigaste - även om de bara fick bli i kön när vi beställde. Men emma saknas lixom, har ju inte sett henne på tusen år känns de som. Min babe. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback