valborg honey

Jag både gillar och gillar valborg skarpt. Jag gillar ju traditioner och även om denna i stort sett bara går ut på att supa sönder så har den väl en viss charm så länge det inte går över styr. Jag tänker - grillning, massa vänner, härlig stämning osv. men varje år lyckas det vara så förbannat kallt och dåligt väder vilket bara förstör allt. Därför ogillar jag det, och det ser ut att bli likadant i år. Kallt Kallt Kallt! jag som vill vara fin i klänning och klackskor med någon kofta till. suck.

image440



Har varit på stan med Josefine och styrt diverse måsten, bl.a. fixat med balklänningen som ska läggas upp. Ätit lunch på Java och bara gått runt. nu är jag hos josse och hon tränar, jag r här för att våldgästa i hennes garderob då min ekonomi inte under några omständigheter tillåter att jag köper några spontanköp denna månad. tur för mig att jag fyller 10/5 och får en stooooooor lön månaden som kommer istället.

I år blire att börja med middag hos carro inne i stan med tjejerna från klassen, sedan styra upp en taxi för att möte jossan vid universitetsområdet. Där blire någon slags förfest och sedan kåren. Kan bli en kul kväll : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback