rainy monday

Idag är en sån dag det gör ont. Sådär jättejättemycket faktiskt. Men det är okej, det får vara så. Jag har bara så mycket att säga som jag kan säga, som jag inte får säga - som inte går att säga. Jag borde tacka, jag borde förklara hur jag inte skulle ha varit jag utan dig. Den emma jag är idag. Tack. Världens tuffaste anka. caramia.


image438 maj - 2006. säg att jag ser jätteliten ut!? jag tycker jag ser ut som en plutt.


Men annars, en bra dag. Kanske och troligtvis fått lägenhet. Världens finaste i täby som är ett guldområde. Nytt och fräsht med kalasfint och stort badrum (viktigaste ju, hihi). Det vore så bra om jag fick den, men de vet vi nog snart. Har suttit hemma nu och skrivit klart två arbeten. Måste leta runt och söka leta stipendier. På lördag ska jag till matilda och hälsa på! Det ska bli så roligt att ses. På måndag äre valborg och det innebär väl fest, hur var när? Kanske styra upp något uppstyrt. Kanske bara skita i allt. Utgång fredag iaf. thats it.



prata prata
prata prata
prata prata
prata
men prata då för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback