one more kiss, and I tell what you miss.

sänker sig
längre ned
längre ned
närmre närmre botten
närmre det du en gång aldrig
varit, det du sa - inte jag.



Bra dag, skönt att jobba - skönt att tjäna pengar. Skönt med långhelg och skönt att det blir fest. Jag fick ett fult basketlinne som det stod STUDENT 2007 på idag, hey fult. Varför köpte jag det? anyway. Helgen blir smäckad med händelser, det känns bra - ska träffa massa folk. sthlm blir så bra. Det händer mycket nu, ingenting är riktigt som det ska men det är okej. Upp&ned hela tiden. Jag längtar tills balen, jag ska vara sådär fin som jag alltid velat. MIN BAL. Jag längtar så tills sommarn nu, det är verkligen sommar i luften : ) jag vill flytta ifrån den här staden. jag vill verkligen flytta.





"Jag skriver våra namn ihop, och ritar ett hjärta intill. Någon gång kommer du kanske sudda ut det. Sen, snälla - inte än". emma - 2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback