lite sommar TACK?

hjag är död!
nej det är jag inte och inte ens nära men himlans trött är jag iaf. Gårdagen var spännande. Vi började hos Malin och Stephan vid sjutiden och vid åtta dök även micke och hans kompisar upp som visade sig vara kotten och Jessim (stavas?) som jag träffat förut hos martin. Malin E, Alex och Wallid var även där. När vi kände oss redo styrdes stan och som planerade började vi med att kolla björnis som visade sig ha en sjuuukt lång kö! Dit orkade vi inte gå, så det blev babar med resten av folket som vägra köa. Där inne vare skapligt drag och mer folk kom hela tiden men mitt partyhumör började dö vid tolvtiden och halv ett drog jag hemmåt.


Idag har jag varit med malin hela dagen. vi har varit ute och gått och sedan tittat på film och myst. hon är go min kusin : ) nu är jag hemma och ska skriva klart lite uppsatser. Senare blire cykel till josefine vid nio för att titta på Sex and the city och sova där. Det är mys de! ♥

image432
Var inne på frimis.se och hitta den här goa, gamla bilden på tjejerna från i somras. (känner iofs bara emma & malin längst till höger men iaf.)


Imorgon börjar produktionsveckan på hjalmar bergman-teatern och det ska bli så himla roligt! För er som har missat så : Risbergskas Vårkonserter Fredag 13e 19.00, Lördag 14e 16.00 och Lördag 14e 19.00 : )



Kommentarer
Postat av: Tilly

Hej där! Har ju inte hörts på ett tag nu, ville bara se så att allt är bra? Har väl inte lagt ned planer på att ses? Btw Stephan & Malin kusin har de flyttat ihop eller nått? Nej nu ska vi äta lite, ha det bäst!
Kramisar Tilda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback