JAG KOM IN!





Jag kom in! jag kom in! jag kom in in in in! Så störd. Jag är så himla glad. Igår eftermiddag fick jag beskedet att jag förhoppnings, (bara allt löser sig med ekonomin) flyttar till sthlm i mitten av augusti. Jag kom iaf in på utbildningen jag ville in på på kulturama! De är så stort för mig! De var den enda skolan jag helhjärtat ville in på. Så ikväll blire möte med familjen för att diskutera finansiering (32000 /termin) och boende. De SKA SKA lösa sig!


image436

Helgen som kommer blir skön, har jobbat hela veckan och de har varit riktigt roligt men nu behöver jag en lugn helg och framförallt en VIT helg. Ikväll blire bara äta med la familia och imorrn jobba hos pappa, sen får vi se.


"Out of my head, out of my bed."
memme.

Kommentarer
Postat av: martin

grattis emma! de visste jag att de skulle göra.. när kommer du o hälsar på då? kram

Postat av: Cicci

Nej vad roligt, grattis!!

2007-04-24 @ 01:26:26
URL: http://drate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback