hey old picture

image409image410
image411image412image413
image414image416


Ikväll är en spdan kväll då jag känner mig så himla himla liten. Sådär ofattbart att jag tar studenten om ca. 70 dagar. Det är inte klokt ju : ) Satt iaf med Josefine igår kväll och pratade minnen, började titta igenom gamla
bildmappar på datorn och här över la jag upp hur jag sett ut från sjuan - ettan på gymnaiset : )


Helgen som gått då? Händelserik till tusen och jag har iaf inte varit rastlös. Fredag började med Hannas helt underbara och sjukt bra konsert på skolan som jag & pappa gick på. Senare vidare till carro för förfest ink. grillning (som aldrig blev av) för att sedan styra Kåren. Sjukt kul att hanna, andrea och marika var där! Igår då, upp helt sliten & trött klockan halv tio och ta bussen till fjugesta där jag jobbade åt pappa och stod i kassan hela dagen.
Efter jobbet kom malin & vi åt glass ute på trappen och när hon gått kom Josefine. Vår tanke var att sitta hemma och prata eftersom de var såååå längesen. Men efter 1 drink i soffan var vi ruggigt sugna på utgång. Så jag styrde upp oss på vipen och där hamna vi framåt halv tolv. Dagen idag har inte varit rolig nånstans men josses sällskap har underlättat.

och föresten så drar jag och joseflini till London 14/5 ! Spontant vadå? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback