emma - var god dröj?

Inatt tror jag bestämt jag hade jourtelefon för alla onyktra ute i örebro. Det var väldigt vad många som ville prata med mig. Först ringde en full rickads a.k.a potatis och ville be om ursäkt för en incident förra helgen på klaras som jag verkligen inte lagt på minnet.. men det var kul iaf : ) potatis på fyllan är alltid sjukt roande, även 01.43.

Efter det ringde min käre granne och kollade läget, tror jag iaf.. vet inte om det var syftet men onyktert lät det iaf : ) lite smådragen. Det var också chockande men fruktansvärt roligt. Strax efter två ringde en annan vän som jag knappt förstod vad han sa så jag skratta bara och det gjorde han med. jag hann urskilja orden "Björnstugan" och "Full" innan han la på igen. och det sistnämda behövde han ju knappast berätta för så full var längesen jag hörde ngn. Eftersom min egen kväll på babar var snarare misslyckad än rolig som deras så vad ja glad för all uppmuntring men ikväll får ni akta er, ikväll äre ni som har jouren och jag som ringer  : )


image429
- Sommar 2004

Nu äre 40årsparty för mamma här hemma i hjärsta och senare styrs utgång med josefine. Imorgon ska jag äntligen få sova ut och sedan har jag planerat lite fika och lite plugg. Snart äre produktionsvecka för konserten : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback