burning inside

image431


Kan inte låta bli att längta så de nästan gör ont till sommarn. Jag har så mkt planer, inga big plans men massa härliga småplaner. Sommaren som gick var så stört bra. Vi kan fortfarande skratta ihjäl oss när vi tänker på alla underbara härliga kvällar som gick, jag & flickorna. Den här sommaren ska bli precis lika fin den.

Bilden är på martin samma kväll som vi träffades första gången. Jag tycker den säger sjukt mycket om honom och en dag som denna kan jag sakna honom massa. Himla åre-fjant. men jag spelar lite takida och tänker att de blir kul om han någon gång kommer hem igen. buuoå.



Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg blogg!

Svara på veckans fråga: Vilken är din favoritartist genom alla tider?

Glad påsk!

Postat av: martin

tja! givet kommer jag o hälsar på i örebro nån gång.. o du vet att du får komma upp hit o hänga runt =) nu ska jag snart börja packa lite, åker i morn ner te gbg o på torsdag äre marroco o surfe runt som gäller.. hade gött emma så höres vi.. puss&kram

2007-04-10 @ 15:34:46
URL: http://almost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback