A scenario

Någon verkar ha fastnat för Justins "What goes around, comes around". Lite scary, för texten är så.. ja. Rätt.


Hey girl, is he everything you wanted in a man?
You know I gave you the world
You had me in the palm of your hand
So why your love went away
I just can't seem to understand
Thought it was me and you babe
Me and you until the end
But I guess I was wrong

Is this the way it's really going down?
Is this how we say goodbye?
Should've known better when you came around
That you were gonna make me cry
It's breaking my heart to watch you run around
'Cause I know that you're living a lie
That's okay baby 'cause in time you will find...




Sommarn kom idag. Dagen till ära för att fira fick jag tre par vårskor av pappa. Ballerinor, klackskor/partyskor och vanliga vardagsskor a´ segling. Mycket mycket nöjd. Mami är hemma nu också från mallis, så bra! Och jag fick en jättego "Kenzo"-parfym. Har sökt mina universitetskurser nu också, känns bra. (Retorik, sociologi, psykologi och statskunskap.) Har funderat mycket sista tiden och allt verkar luta åt jag vill stanna i örebro ett år till. Plugga halvtid och jobba resten. De vore skönt. Spara lite pengar för att sedan söka kulturama igen (har inte fått svar än iofs.). Är nog inte redo för att flytta helt ensam till en annan stad än, nej.. öret ett år till kanske är det bästa för mig.
"Eller vad tycker du?" (hihi. snook. .)

47156-393

Har legat ute i solen och solat på en filt, det var mys de. Ska grilla nu ikväll med familjen sen kanske josse kommer förbi. Imorgon blire jobba och tjäna pengar, förhoppningsvis även tisdag. Oj vad jag behöver pengar nu. Det är förövrigt väldigt sorgligt att jag gjort mina sista vårkonserter på riset nu, huuuah mig. Helgen har varit så rolig och jag måste säga att min klass är så helt otroligt, hur kan det gå så många - så bra - i samma klass?
Me like, me like. Es3md. 7½ vecka kvar tills studenten, 5 tills balen och 9 tills justin timberlake .

"The funny thing is, I was ready to give you my name"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback