Blått blått blått

47156-219




Fredagen kan inte bli bättre. Vi står på listan, vi har Limmon med champgane,
jag har världens bästaste tjejer och vi ska ha så himla kul ♥
ytlig? jag? hihi. ibland får man. och så shiet som jag har mått senaste dagarna,
- snälla låt mig vara. ok? paaaaaaardey.


kom hem från skolan efter lunch idag och var allmänt nere.
öppnar posten och brevet från MUF berättar att jag
+ en kompis är VIP på fredag eftersom jag är medlem i MUF.

(de lönar sig att rösta på sveriges bästa parti.)
här kan ni läsa mer btw , och
dessutom höra årets skönaste valkampanjs-låt. "himlen är blå"



47156-218

47156-215


Nu ska jag till martin & styra upp nyckeln.
sedan vidare till min underbara pojkvän ♥ ikväll står mys högst upp på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback